Moletech Fuel Saver retraction gets official... sort of

I used the Sydney Morning Herald's feedback form to ask them what had happened to their adulatory article about the Moletech Fuel Saver. The other day that page had turned into a weird error-within-a-page, but it now gives a proper "your page was not found" error.

The reply, from "Thea & Justine", reads in full:

The article was removed from our site for legal reasons.

I've asked them whether they'd care to elucidate, but I suspect they would not.

I've also e-mailed the actual author of the piece. The game's afoot!

3 Responses to “Moletech Fuel Saver retraction gets official... sort of”

  1. Gareth Pye Says:

    No victory would be the Pushers of this stuff bankrupted and spending serious time in jail. (the main guys should spend several years, the guys on the coal face should just do some community service time).

    Also the journalists should be fined and forced to take some journalist lessons.

  2. Daniel Rutter Says:

    Needless to say, I have not for these several months heard a friggin' peep out of Asher Moses, who wrote the piece.

    I hope he's suitably ashamed of himself. But who knows, since he won't answer my e-mail.

    We can only hope that Moletech will turn out to be a business every bit as successful as Firepower.

Leave a Reply